Revtrdrh
Image default
Zakelijke dienstverlening

Schakel deze duurzame boekhouder uit Turnhout in

Een papieren boekhouding is niet bepaald duurzaam. U moet alles uitprinten voor uw eigen administratie en ook nog eens alle facturen per post verzenden, waarvoor een hele hoop papier en ander materiaal nodig is. Wanneer u wilt overstappen op een duurzamere boekhouding, kan dat door QFK Tax Accountants in te schakelen. Deze boekhouder uit Turnhout kan u helpen bij het digitaliseren en verduurzamen van uw boekhouding.

Minder papier gebruiken

Uiteraard is minder papier gebruiken een voordeel van digitaal boekhouden. Niet alleen bespaart u papier als het aankomt op uw eigen administratie, maar ook bij het versturen van facturen. Bij een papieren boekhouding moet u de facturen printen, in een envelop stoppen, frankeren en naar de brievenbus brengen. Een digitale factuur stelt u op dezelfde wijze op, maar die verstuurt u eenvoudig en snel per e-mail. Zo bespaart u een hoop papier en moeite en komt de factuur ook nog eens eerder aan bij uw klant.

Goedkoper

Het kost enige tijd en moeite om een papieren boekhouding te digitaliseren, maar op de lange termijn bespaart u een hoop kosten. U hoeft niet langer postzegels voor facturen te betalen en heeft veel minder fysiek materiaal voor uw boekhouding nodig. Daarnaast is een digitale boekhouding altijd in te zien via een online boekhoudportaal en hoeft u niet steeds uw papieren naar de boekhouder in Turnhout te brengen. Het scheelt u een hoop (wacht)tijd om digitaal te boekhouden en daarmee houdt u meer tijd over voor andere werkzaamheden die belangrijk zijn voor uw bedrijf.

Is digitaal boekhouden veilig?

Een online administratie is veilig omdat uw gegevens goed beschermd worden en op meerdere plekken zijn opgeslagen. Hier hoeft u zich dus geen zorgen over te maken. QFK Tax Accountants, een ervaren boekhouder in Turnhout, kan uw papieren boekhouding digitaliseren voor u. Dit is niet alleen milieuvriendelijk, maar ook een duurzame investering voor uw eigen bedrijf om tijd en kosten op de boekhouding te besparen.