Was Instagram 8 jaar geleden een exclusief entertainmentplatform, dan kan geen bedrijf in 2020 zonder een Instagram-pagina. Sinds de start van Instagram is het aantal volwassen gebruikers met 400% gegroeid. Instagram-algoritmen veranderen elk jaar. Als u begrijpt hoe het sociale netwerk werkt, laat bedrijfsontwikkeling u niet wachten. We praten over het aanmaken en onderhouden van een zakelijk account, het tonen van cijfers, praten over anti-media en het promoten van life hacks. Instagram statistieken Laten we beginnen met het feit dat Instagram een van de meest populaire sociale netwerken ter wereld is. In juni 2018 had Instagram 1 miljard geregistreerde gebruikers. Dit betekent dat elke 7 mensen op de planeet een account hebben op het sociale netwerk. De meest populaire merken in de detailhandel. Volgens statistieken zijn 8 van de 15 populairste zakelijke accounts in e-commerce. Instagram voor een netwerker. Ontwikkelingsstrategie De Instagram-netwerker is niet alleen nodig voor het verkopen van goederen, maar ook voor het werven. Daarom kom je niet aan de slag met simpele foto’s van producten en een beschrijving van de functionaliteit. Uw strategie voor accountontwikkeling moet gebaseerd zijn op persoonlijkheid. U moet zelf het soort persoon zijn dat interesse wekt. Als blogs met eerdere thema’s populairder waren op Instagram, resoneren nu lifestyle-accounts met gebruikers. Mensen zijn geïnteresseerd in het leven van iemand anders, dit is een feit. Laat uw volgers een voorbeeld zien hoe online zaken uw leven beïnvloeden. Wanneer ze het pad van een basispersoon naar succesvol ondernemerschap zien, hebben ze de motivatie en de wens om ook hun leven te veranderen. Zo ontvang je niet alleen kopers, maar ook partners in het netwerk. Onthoud dat u geen bedrijf verkoopt. Je verkoopt een levensstijl. Promotiemethoden Het belangrijkste is om geen likes en abonnementen toe te voegen, tenzij je natuurlijk wilt dat je pagina wordt verwijderd. Instagram bestrijdt dergelijke fraude actief. Je hoeft geen miljoen volgers te hebben. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit van de relatie met de volgers. Als je 50.000 abonnees en nul bestellingen hebt, wat heeft het dan voor zin? Hashtags Hashtags zijn niet zo populair. Als eerder het werk met hashtags in drie fasen werd uitgevoerd om de foto naar de top te brengen, is het nu gestopt met werken. Om het bedrijf te promoten, worden verschillende zeer gespecialiseerde hashtags aan berichten toegevoegd, afgewisseld met locatie-hashtags en een paar populaire hashtags. De juiste selectie van tags zal uw doelgroep helpen aantrekken. Tegenwoordig worden hashtags meer gebruikt voor accountnavigatie. Je schrijft bijvoorbeeld over persoonlijke verzorging, sporttraining en goede voeding. Verzin een naam voor deze categorieën en veranker de hashtags in de BIO. Abonnees zullen onmiddellijk begrijpen waar de blog over gaat en zullen gemakkelijk kunnen navigeren. Adverteren met bloggers Waarschijnlijk de meest effectieve manier om reclame te maken. Zoek een blogger die mogelijk uw doelgroep heeft. Kijk niet naar het aantal abonnees, maar naar hun activiteit in het account: welk percentage likes van het totaal aantal abonnees, hoeveel reacties onder de foto. Het belangrijkste voor u is om een reactie te krijgen, en dit kan alleen worden gedaan met een live publiek. Regelmatige Facebook-advertenties en promoties Met een zakelijk Instagram-account kun je berichten en verhalen rechtstreeks vanuit je account promoten. Als alternatief kunt u een advertentiecampagne voeren in AdsManager op Facebook. Antitrends Opnieuw gefilterde tape. Ja, eerder zag een lint in dezelfde stijl er aantrekkelijk uit. Nu is het zo saai geworden dat zwaar verwerkte foto’s afwijzing veroorzaken. De beste optie is live foto’s. Ze krijgen meer likes dan geënsceneerd en gemasterd in Photoshop. Natuurlijkheid is in zwang: een minimum aan agressieve kleuren, veel zwart-witfoto’s, blauwe plekken onder de ogen, sproeten en onvolmaakte monturen. Neem een voorbeeld van modeaccounts van bekende merken. Als uw persoonlijke account vele jaren oud is, kunt u een nieuwe aanmaken. Instagram is erg actief in het promoten van jonge accounts. Je bent vaak de eerste in verhalen, verschijnt in de feed en in de aanbevolen versie. Het sociale netwerkalgoritme werkt zo dat Instagram inhoud promoot die interessant is voor gebruikers. Met likes op de foto blijf je in de feed. Welke posts meer likes krijgen Foto’s met gezichten krijgen 38% meer likes dan productfoto’s. Een studie van 8 miljoen posts toont aan dat 17% meer likes worden verzameld door foto’s die worden gedomineerd door één kleur in plaats van meerdere. Foto’s met veel negatieve ruimte genereren 29% meer likes. Foto’s met blauw krijgen 24% meer likes dan foto’s met rood. De lengte van de handtekening heeft bijna geen invloed op de mate van betrokkenheid op Instagram. Als een post een geotag heeft, is de betrokkenheid 79% hoger. Hoeveel likes moet een zakelijk account ontvangen? Volgens een studie van enkele duizenden berichten van verschillende merken, bleek dat elke 100 abonnees gemiddeld 4,3 acties uitvoeren (zoals een foto of een opmerking schrijven). Om minimaal 100 likes voor een foto te krijgen, moet je dus 2.325 abonnees hebben. Bied abonnees dergelijke inhoud aan, zodat ze berichten voor zichzelf houden. Voor Instagram is dit een indicator van gebruikersinteresse. Bij interesse is er promotie.
|
https://marketingbook.shop/ |
