Revtrdrh
Image default
Aanbiedingen

Administratief medewerker Vastgoed

administratief

Administratief medewerker Vastgoed

Het hoofdkantoor ligt op slechts een steenworp afstand van het centrum van Brussel. Dit is een ambitieus professioneel bedrijf met volle groei.

Als administratief medewerker assisteert u de beheerder op administratief niveau.

Als aanspreekpunt bent u verantwoordelijk voor het contacteren van klanten.

U voert de administratieve opvolging van het huurcontract en het verzekeringsdossier uit en doet op verzoek van de beheerder een offerte. U kunt tijdschema’s en agenda’s volgen met andere afdelingen.

Jouw profiel

Je hebt voorlopige ervaring in administratieve ondersteunende functies, bij voorkeur gerelateerd aan onroerend goed / onroerend goed / faciliteiten …

Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.

U zult merken dat u geschikt bent voor een familiebedrijf.

U wilt beheerondersteunende functies op lange termijn uitvoeren.

Je bent goed in communicatie, leergierig en hebt sterke organisatorische vaardigheden.

Onze aanbod

Je komt binnen in een dynamisch en jong bedrijf met een open cultuur en prettige werkomgeving. Je ontvangt een marktconform salaris en ontvangt voordelen, waaronder maaltijdcheques, verzekeringen en kosten van openbaar vervoer. Daarnaast krijg je een uitgebreide training.

 

callcenter branche

administratieve bijbaan

 

 

https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/functies-administratief-medewerker.html